19 November

Fullt ös ikväll hos oss. Jag lagade mat medan Samuel försökte ta bort bänkskivor som sitter fast rätt bra. Så vi fick samsas om ytan vill jag lova. Ett lätt organiserat kaos :P Som förhoppningsvis blir bra till sist! NU är det bara dags att bestämma vilken färg luckorna ska vara. Ska man välja en färg eller ska man välja vita med svarta smides detaljer. Gillar ju vitt och smide också för den delen..Man vill ju som inte slå på stort med turkosa luckor liksom, hur vacker den färgen än är!

Sedan när det är färdigt blir det en film, chips och dipp och Päronhalvor med choklad på ;) mumma! Ser fram emot det också!

I morgon är det middag på Essvik som gäller! Mamma, pappa, jag, Samuel, svärmor, svärfar och farmor Fisk som ska mysa lite =) Söndag är det dags för ljusparty! Kommer bli myspys! Isabell, Catti och Cissi från jobbet kommer också. Ska bli så skönt att träffa dom på sidan av jobbet i hemmamiljö! :)


Eftersom att Maria inte utmanade mig så tar jag denna från hennes blogg ;)


Pepparkakor – Lussebullar

Skumtomtar – Knäck
   Ischoklad –Marsipan  

Köttbullar - Prinskorvar
Julkorv – Julskinka 
 Lax – Sill
Revbenspjäll – Janssons frestelse
Paradis
– Aladdin 
Rullsylta - Pastej
Glögg – Julmust
Salat – Dopp i grytan
Ris a la malta – Risgrynsgröt
Äpplemos –Senap
Hemma - Borta
Utomlands - Sverige

Ge -
Mysteriet På Grevieholm - Dieselråttor & Sjömansmöss

Chokladkalender - Paketkalender
Plastgran - Äkta
Arne Waise -
Ernst


Kram!
M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0