8 November

Hej hopp!
Jahaja, denna helg och de 2 sista dagarna på förra veckan har verkligen inte varit som de brukar. i Onsdagsnatt vaknade jag av att jag frös så otroligt mycket och trodde pannan hade stannat och det var typ 17 grader inne. Gick upp och kollade 21,6...hmm..kollade febern 38,7 JAHA...Så det var bara att vara hemma. Halsen gjorde så jäkla ont att det inte gick att svälja, nacken tog kål på mig, och febern gick inte ner trots ferbernedsättande.  Suck. Var bara att åka till vårdcentralen, Streptokocker var det. Hon förstod definitivt att jag hade ont sa hon. Så nu efter ca 40 grader i feber, massor med smärtstillande, mycket vatten, liiite mat och sovning så är det på bättringsvägen. Tack Peniclillin. Så idag i morgon och onsdag är jag hemma sedan jobbar jag Torsdag igen!:) Underbart längar efter jobbet. Blir ju crazy av att gå hemma. Speciellt när Samuel också jobbar. Är iaf smittfri nu så jag kan ju göra saker, i min takt men inte jobba än. Kroppen behöver vila och är mer känslig nu när jag äter penicillin så kommer jag tillbaka till jobbet nu så är det risk att jag drar på mig nåt annat skit sa läkaren. PAssar på att vila mig lite istället =) Så idag blir det middag hos mamma och pappa!! Samuel jobbar till 19.00 stackarn.

Nej usch, nu måste jag vila ryggen i soffan en stund känner jag.

Kram!
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0