25 Oktober



Hej!
Jahaja så var det ett bloggstop igen då :P he he förlåt mig. Ska försöka göra mitt bästa med att skriva lite oftare, vet att det finns vissa som skäller på mig vareviga dag för att jag är så seg med bloggen!

Den senaste tiden då. Ja det händer saker hela tiden och ingenting slutar förvåna längre. Både positivt och negativt givetvis. Visst är det lite synt att det negativa hela tiden verkar så mycket större än det positiva? Iallafall så tänker man mer på det negativa och det retar gallfeber på mig!
Vi ska iallafall byta bänkskiva i köket nu. Till sist hittade jag en som VI ville ha :P ha ha nej men eftersom det är mest jag som står vid diskbänken (huh vad det lät genus nu!) så är det jag som får äran att bestämma! Så nu e det klart och förhoppningsvis kan vi hämda den i helgen för att sedan såga ut för diskho =) kommer bli ett nytt kök! Lite nya kökshandtag och måla luckorna så¨är allt fit for fight. Men då kommer ju en svår sak till, att bestämma vad man vill ha för färg. Jag är ju en vit människa som älskar rent och lantligt, men det är viktigt att det inte blir dassigt också. bara massa vitt överallt är inte heller snyggt om man inte har andra detaljer. Sedan är på vi på G att fixa golvet i hallen också. Den mattan ska bytas, har inte hittat nån med tillräckligt bra pris ännu dock. Säg till om ni vet nån mattläggare i Sundsvall med omnejd som har ett bra pris :)

I helgen var jag och Maria på ladies night! Lilka bra som vanligt. Dock lite synd att Martin inte rörde så mycket på sin underbara danskropp :) Det saknade man. Men annars var det kanon!:)
På Lördagen var det dags för Samuel att ha lagfest, som också tydligen gick mycket städat till. Skulle jag för lvrigt aldrig gissat men men :P

Det negativa då. Ja men visst är det typiskt när man träffat människor som verkar vara snälla och goa med de allra flesta, nästan så att man tycker dom är lite överdriven. Sedan visar de sitt rätta jag. Och DÄR är det ett stort EGO. Jisses, att dessa människor inte tröttnar på sig själva och sitt sätt att vara. För det gör andra omkring det VET jag med all säkerhet från andra källor också. Nej men svälj stoltheten och inse att andra också är bra och att du själv påverkar människor på ett negativt sätt. Ta konsekvenserna för ditt handlande och tänk på att du inte är 16 längre och kan gömma dig bakom det.

Nyår är planerad också :) Vi ska umgås med kära Erssons. Vi skulle ju gjort det nyår 2009/2010 men då kom det förhinder för dom genom ett oplanerat akuten besök. Usch, det får inte hända i år sådetså!:) Sedan var vi skavara får vi se! Här eller där eller mittimellan:D

I morgon får man veta om man blir nöjd med sin löneförhöjning också. Wiiii! :P

kramar!
M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0