25 September 2010

Hej hopp!
Då var jag här igen då. Efter att ha testat ett antal olika bloggar så är det här den jag stannar hos, trots ohyggligt dåliga bilduppladdningar som tar 10 min per bild om de ens kommer in utan att allt hänger sig..tragiskt men sant.

Blir ett snabbt inlägg idag =)

Ska iväg på Hemmamässan på Gärdet med Jeanette nu kl 13. Sedan e det middag och mys hos grannarna tillsammans med grannarna på gatan nedanför :) Ska bli trevligt! Först lite bandyplanering för grabbarna sedan middag för oss alla. Ljuvligt! Ska se om jag hittar en lämplig "gå bort" present på mässan tänkte jag =)

Igår var vi i sthlm på Ciskus och såg We will rock you!! Oj oj oj det är nåt som ALLA borde se! Herrejisses vad bra den var! Rolig, rockig och fullt ös! Ingen ville gå hem efter! Riktigt bra och nå som alla borde se! Sedan tog vi med oss SAmuels brorsa hem för att bo S- vall en sväng =) Ska bli trevligt. Då kan man träffa honom lite oftare än när han bor i huvudstaden =)

Nej nu måste jag fara!:)

Kram! M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0