Bildkavalkad!



Sådärja! Det var helgen i bilder det =)

Haft en kanon helt. Verkligen välbehövligt och skönt för både hjärta och hjärna!
varit med Danne och Linda och bowlat, spelat biljars, ätit på biteline och sedan barhäng på södra ;) Mysigt att se på utsikten och bara surra lite.

Varit på Essvik hela Lördagen med trevligt folk och god mat! Åt så magen sprack typ. Helt sanslös god lax med sås..jisses! På kvällningen badades det tunna med levande ljus och massa vin :P Fast jag som är förkyld får snällt titta på! Men det gick fint det med =)

Igår var vi hos mammsen och pappsen och grillade lite sedan fick jag massage av Jonas. Gudomligt. Min förkylningen är nog på väg bort också tror jag!

idag har det varit fotboll för hela slanten! Söråker dängde Kramfors med hela 1-0 :P det var en härlig dag i solskenet och samtidigt se fotboll, kan det bli bättre? Även att efter det åt jag, Samuel och Jonas på balkongen!:P Vi köpte hämtmat och lyxade lite, skönt.

Så nu ärdet dags att sussa sängen och jobba i morgon igen. Ska bli rätt kul =) Fast man blir ganska bekväm hemma också när man är ledig måste jag säga ;)

Puss!
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0