Du är viktig för mig

Hej hopp!
Underbara måndag!..eller?
hade tidig dag idag så det var faktiskt helt ok =)
Möte kl 17 iofs men fick ett break hemma iallafall. En powernap i soffan var välbehövligt efterom jag somnade typ halv 2 i natt..skumt..Samuel kunde inte heller sova så det verkade vara en typisk Söndag när man har vilat ut hela helgen och dessutom vet att man MÅSTE sova för att inte vara typ avsvimmad på Måndagen.

I morgon är det en sen dag. Men det gör ingenting. Jag tycker bättre om sena dagar än mitt över dagen. I morgon slipper man frukosten och dessutom hinner man varva ner innan man kommer hem eftersom barnen rullar hemöver vid typ halv 5 :)

Just nu är jag hemma i lugnet och tystnaden. Samuel är och kör vattenfys ;) Så han kommer komma hem och gnälla över att han har ont i hela kroppen och är så trött att benen inte bär honom.:P Personligen hinner jag inte träna idag eftersom det är Project runway på tv :P ha ha :D Jo jag ska ta en träningsrunda efter det tror jag, innan det är dags att sova.

Tänker på en person som betyder mycket på kort tid idag.
Det är otroligt jobbigt när människor i ens omgivning mår dåligt och att man märker det på dom så tydligt.
Man vill liksom finnas där, men ingenting räcker till.
Samtidigt så måste det ju verkligen vara en djup vänskap om man efter så kort tid ändå ser att nåt är så fel trots att personen i fråga försöker dölja det.

Nej men nu ska jag se tv!
Kram
M Längtar efter sommaren! Solen, fisket, blommorna, havet och min hammock! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0