Fotbollsfru?

Söndag =)
sådärja, jag överlevde även denna helg trots att man mått sådär. Nu är allt som vanligt igen och man är redo att jobba i morgon. Skumt att man för det mesta sparar med att bli sjuk till helgen. Men det är en ekonomisk fördel i det hela trots allt ;)

Idag har det varit en ute dag i lite regn. Söråker spelade mot Kuben och vann :) Så bra. Duktiga pojkar. Så roligt att se på fotboll där det mesta klaffar, det gjorde det idag. Hoppas denna säsong kommer fortsätta så nu bara. Ska bli kul när allt drar igång på allvar :) Måste börja planera för kiosken och inträdet snart. Måste ringa Carina. Tur egentligen att man är en av de 2 ansvariga men trots allt inte måste stå i kiosken varje match. Jag menar man vill ju se fotbollen! Det är ju därför man är där. Tänk att jag, Marie, blev intresserad av fotboll till slut ;) Av tekniker och taktiker och olika personligheter och förmågor. Eller är det som Stefan från Skellefte sa till mig " det är ett antal heta grabbar på plan, klart du är där :D ha ha Det är faktiskt INTE sant att det är därför jag är intresserad :) Samuel funderar på om han ska ta på sig materialaransvaret också..eller ja det blir ju vi isåfall. Att tvätta kläderna, hänga upp dom snyggt i omklädningsrummet, fixa med material samt fylla vattenflaskor, jag menar vi är ju redan där innan matchen jämt. Vi får se hur det blir.

Nu är man mätt i magen och snart är det Stockholm-Båstad på tv =) bra program!

Lägger in 2 bilder på hur min helg sett ut till största del.

Puss!
M

http://www.youtube.com/watch?v=RkJMcNjFKBA&feature=related


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0