Laddad!

Hej där!
Tisdagen är redan förbi och Onsdagen knackar på dörren!
Kvällen är dock inte slut än utan om 1,15 så är det dags för DHW =) Underbart program.

Paula inspirerade mig att kolla runt lite på youtube efter 80,90 tals låtar :P herregud vilken nostalgi =)
Mr vain, Corona, colture beat osv..ha ha underbart! Det är iallafall danslåtar på högnivå det är en sak som är säker.

Visst är det konstigt vad vissa låtar påminner om situationer man varit med om. To.m om människor som betytt mycket för en. Som Dannys låt- Tokyo. När jag och Samuel höll på att bli tillsammans skickade jag den till honom. Först suckade han typ och tänkte Nek- boyband kille..men sedan blev det den som var den bästa låten samt som påminde om mig =) Eller Nelly Furtado i say it right. Lyssna på den texten ni! För att inte tala om The show must go on... Ja det är spännande vad musik kan göra inverkan på mig =)

Idag fick jag ladda batterierna igen, ljuvligt! Mina egna inre batterier.

Verkar som Jonas kommer upp!:) Ska bli spännande att höra hur han hade det på Asien resan! Herregud 5 veckor eller var det 6? Det är lång tid! Mycket att berätta och han är säker äckligt brun!!! Dumma han ;) det hoppas jag få bli på Mallis också! Då vill jag komma hem och vara äckligt fräsch inför sommaren =)


Nej nu ska jag ta och slappa lite i soffan =)


tränade förut! =)
PUSS!
M






Rensa fisk är inte min grej men väga dom kan jag =)  Sommar, sommar, sommar!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0