Måndag

Måndag igen.
En bra måndag. Fint väder, trevliga nyheter, bra barngrupp, fantastiska människor på jobbet.
I morgon betalas mallis resan =) åhh ska bli grymt att sola och bada =) Äta ute ljumma kvällar och dricka gott vin. Kommer bli en bra semester det känner jag på mig. Sedan är det fasen inte långt kvar till semestermånaden heller! Herregud vad tiden går.
Blir lite trist till hösten bara. Människor som uppenbarligen betyder otroligt mycket för en försvinner. Inte alla för alltid, men vissa kanske? vem vet? Själv byter jag avd vilket innebär 3 nya personer och typ 25 barn istället för 19. Men det ska bli kul =) En utmaning! Hoppas det blir en bra höst då.
Men först njuter jag av VT :) Snön smälter, fåglarna sjunger, solen lyser och allt är bra.

Snart kommer Jossan och Maria en sväng. Dofta på de nya dofterna samt kolla nya katalogen. Ska inte ha nåt ljusparty som det ser ut nu men har grejerna hemma iallafall tills torsdag morgon.

Nu, hockey =)
kram
M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0