Måndagsmys =)

Hej hopp!
Måndag =)
I morgon är det Tisdag, no shit sherlock tänker ni :)
Men Tisdag är bästa dagen på veckan, vardagen iallafall =)
I morgon ska jag på sista utbildningsdagen innan det är dags för avslutning. Avslutningen blir på Våningen med lunch och grejer. Nice.

Idag har det varit en bra dag till 90 %. Jag har verkligen helt underbara kollegor och kommer gråta många tårar när jag måste skiljas från dom till hösten måste jag erkänna. Vissa människor laddar man sina batterier hos som sagt. Det gör jag med mina underbara, söta, mysiga kollegor =) Tack igen. Idag fick jag påskgodis och en blomma av fina Cissi =)
Dagen slutade bra och jag for hem med ett leende på läpparna idag igen =)

Nu ska jag äta avocadomacka och sedan sussa så man är laddad för en dag i morgon också =)

Kram!
M

Det finns bara ett sätt att stoppa dom, I munnen!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0