no time for joking theres a whole in the plan...

Hejsan!
Lördag och det var typ 100 år sedan jag skrev igen. Dumma mig.
Den senaste tiden har det mest varit jobb, jobb och afterwork =)
Igår hade vi AW och det var kul. Vi gick inte ut för vi kom fram till att stanna
kvar istället. Vi grillade, vilket gick sådär :P Eller till sist gick det bra. Engångsgrillar,
rödvin och kött går liksom inte alltid hand i hand av någon anledning...men som sagt till
sist blev det mat även för oss! =) Gott var det! Sedan lekte vi en schlagerlek samt en kortleks
lek. Gick sådär kan vi väl säga :P Kul var det iallafall. Många gånger uppskattar man att kunna
vara hemma och få tid för att prata med alla istället för att gå ut på krogen och tappa bort
varandra eller måsta skrika för att höra nåt. Men nästa gång blir det utgång iallafall =) Jag SKA
ha min sex on the beach, sådetså. Fast i Mallis får jag det garanterat! =)  Drinken! ;)
Som vanligt fick jag lite att fundera på också. Eller egentligen kanske inte fundera utan mer bestämma.

Idag har det varit en dag i fotbollens tecken tack och lov! Klev upp vid halv 8 för att tydligen vara vaken.
Det tyckte inte min hjärna som såg till att kroppen gick och la sig i soffan en stund till. 2 timmar närmare bestämt.
Sedan var det dags för fotboll! Söråker mötte Ramvik? Kan dom ha hetat så? Dt var typ iskallt och jag satt
med filt och myste. Emelie och Axel satt med dom med en stund. Är så imponerad av grabbarna i laget.
de har verkligen höjt nivån och kämpar som dårar. Underbart att se! Fotboll handlar om att tillsammans skapa
magi och inte bara göra mål utan också visa att man brinner för sporten och har tekniken och viljan. Kommer
bli en bra säsong det är jag helt övertygad om. Och som belöning ska jag använda äppeldoft på matchställen
så ni doftar ljuvligt medan ni spelar ;)

ikväll har vi haft en mysmiddag och Ulrika. Grillat och godsaker sedan lite surr. Underbart. På altanen medan solen gick ner. Brasan hade tänts vid huset ovanför och där var det folk =) Så nu sitter man här och luktar rök, bloggar, lyssnar på grabbarna nere som spelar och bara gillar läget =) Snart blir det en dusch och mys i soffan! Ska ner och umgås lite också hade jag tänkt. Hyra in Jonas som massör i morgon så han får fixa skuldrorna. Blä vad ont dom gör.

Skickar med lite bilder!
Puss!
M

Tänkte på en sak. Ibland måste man jobba på sin bearbetsningsförmåga. Jag menar livet kommer bestå av massor med situationer där man måste ta ett beslut och komma fram till en lösning. Bearbeta. Det ska jag verkligen tänka på. Ingen vill duga ibland, när det passar? Eller hur? Ska det vara så ska det vara..

http://www.youtube.com/watch?v=6JnGBs88sL0   TEXTEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0