Regn på biltaket, underbart

Hej hallå!
Onsdagen har gått och snart är det Torsdag och sedan är det långhelg! Kära nån. Man är fasen inte van att vara hemma så länge ;) Hur ska det gå?! :) På Lördag ska vi på Essvik och käka med massa folk. Vi (läs jag) ska göra efterrätten till 20 pers..jisses. Vet inte riktigt vad jag ska göra än men det löser sig säkert.

Idag har det varit en sån där dag som är jobbig men helt ok trots allt. Ont i ryggen har jag haft och dessutom mensvärk, tack! Underbart. Inte nog med det så var man ju ensam på avd med 13 barn också. Underbart igen. tur jag hade min praktikant där!

Känner mig liksom trött, matt, nedstämd samtidigt som jag vill blåträna med en boxningssäck..hmm..frustration? :) ha ha livet är konstigt. Blir också mer och mer övertygad att jag fasen har ett sjätte sinne. Usch. Igår kände jag på mig en sak som jag inte vet ett dugg om (visade sig vara sant) Idag var det samma sak när jag låg i soffan. 6 minuter senare insåg jag att JA det var sant även det. Våren gör konstiga saker med hjärnan och hjärtat =)

Igår! Igår var en härlig dag!:) Då kom Jonas hem från Asien! Äntligen. Som vi saknat honom och våra surrkvällar :P
Samuel och jag fick dessutom present! Söta Jonas som tänkt på oss.

Nu ska jag sätta mig på bron en stund och andas in den ljuva solkustens luften ;)

Kram
M


Det regnade idag när jag satt i bilen, samtidigt som solen sken. Snacka om att jag njöt av att höra regndropparna på taket. Mysepys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0