Sol Söndag!

Hej där!
Söndag och strålande väder! Undra om all sol kommer nu och sedan blir det sollöst hela sommaren, hoppas inte. Då tar jag en sistaminutenresa! Nån som ska med? :)

Idag har jag varit på birsta och Ikea med Linda. Turen på birsta gick snabbt och jag köpte typ 4 par örhängen, JA jag är örhänge samt väsk galen :P Sedan tog vi en tur på Ikea. Efter turen blev det långfika :) Underbart att bara sitta och surra lite skit om hur livet egentligen ser ut =) och hur det kommer se ut, eller kanske bör se ut? :) Trevligt var det iallafall! Efter att Linda skjutsat hem mig så blev det till att fara till mammsen och pappsen och testa lufttryck och surra lite till. Sedan tanka bilen och snabbt hem för Samuel skulle påe xtra träning. Så nu är det tyst och lugnt här hemma.

Funderar starkt på om jag ska ta och hänga upp gardinerna och göra sommarfint i köket. Fasen man blir ju så stollig av allt finväder ;)

I helgen då. Ja i fredags så var det dags för grillpremiär. Herregud i himmelen så gott det var!! :) Helt sjukt. Vi grillade kotletter marinerade i vitlöksmarinad, vi åt grillad majs, hade potatis grejs som smakade barbeque samt Beasås. Allt smakade himelskt och vi blev så mätt att vi typ inte orkade sitta eller ligga ens. Sedan kollade vi på en dålig film :P men hur skulle man veta det innan!

Ïgår så var det en sån där dag där man måste hinna saker man inte hinner på veckorna eftersom man jobbar. jag putsade fönster och planterade om blommor hela dagen. Eller nja, Jossan kom förbi ett par timmar så vi surrade en hel del också :P Men annars så var jag effektiv! Tvättmaskinen går på högvarv och jag är s¨å fruktansvärt nöjd med den! Nya härliga underbara vältvättande maskin =) Även att Samuel bytt däck på båda bilarna samt tagit fram möblerna till altanen ;) Mysepys! Så nu ska jag sitta där och njuta efter jobbet i solskenet tills solen går ner =)

Nej nu ska jag iallafall hänga tvätt, stryka gardiner och annat söndagsgöra!=)

Skickar med några bilder :)

PUSS!
M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0