Storm i Ånge...

Hej hej!
Lördag och storm! Jisses vad det blåser!
har nyss kommit hem från en tur till Ånge :P En trevlig tur faktiskt :P
Tog spelarbussen för att se en schysst match i bra väder! Kom dit och det var STORM. det blåste så målen på hjul for omkring och taket höll typ på att lossna :P ha ha Bättre blev det dock i andra halvlek då det lugnade sig lite. Var rätt nöjd att jag hade med mig massa extra kläder så man slapp frysa ihjäl i stormen iallafall. Fattar inte hur Söråker lyckades spela sån otroligt bra fotboll! Riktigt roligt att se. speciellt eftersom Ånge är bra tippad inför säsongen. 1-6 vann Söråker med :) Sjukt bra! Alla hade kämparglöd och ville vinna till max. Häftigt. Sedan hem blev det som lite förfest inför lagfesten :P ha ha man önskar man vore en liten fluga på väggen på den lagfesten faktiskt :P satte 100 spänn på vem som skulle däcka först gjorde jag iallafall, får se om man vinner eller ej :)

Så nu är det tyst och lugnt här hemma. Fåglarna pratar lite i bakgrunden och Nelly Furtado sjuger en så klok sång.

I kväll blir det bio med Nettan =) Tror den kommer vara bra och att det blir en kanon kväll =)
I morgon så ska vi hjälpa pappsen med lite grejer och mamma ska fålla upp en klänning till mig.
Efter det ska vi till Malin och Andre och hälsa på lite.

Sedan är det Måndag igen =) Måndag med tidigt morgon och sen kväll eftersom vi har APT. Fast jag tror det kommer bli ett bra APT med några bra förändringar inför hösten =)

Skickar med lite blåsiga bilder från idag =)

 


Puss!
M

 http://www.youtube.com/watch?v=gfLD-7bCtME&feature=related


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0