Twistad Torsdag


Hej svejs!
Torsdagen har snart gått vidare till Fredag och helgen närmar sig med stormsteg. I morgon ska Jonas komma och massera lite kollegor på jobbet så de kan ha en lugn och skön helg utan att ha ont i sin kropp =) Lyx! Sedan blir det hem och grilla kött! Åhhh vad jag längtat! Och majskolvar, finns det nåt godare? Grillade majskolvar med smör på *slurp' Funderade om jag skulle ha tagit mig upp på crosstrainern ikväll för att kunna unna mig mer gott i morgon men jag orkar fasen inte :P
Idag efter maten blev jag smällmätt och slocknade direkt på soffan 1 timme :P Vaknade kl 8 av att Samuel skulle sticka ner på ok och köpa glass, ok låter perfekt tyckte jag ;) Så den nya sommarsmaken twister blev det för mig. den var kanon god :) Provat 2 av sommarens nya smaker nu och båda var härligt saftiga och goda =)

Lördag tillbringas till viss del på Essvik då Rasmus ( Samuels systerson) fyller år.
Funderade också på om man skulle kollat in Timrås fotbollsmatch. För Jockes skull enbart ;) Samt för att se om de har nåt att skryta om eller om det bara "låter" från vissa...

Ska även hinna med och byta gardiner, putsa fönster, plantera om blommor samt börja kratta gräsmattan i helgen. Underbart att kunna vara ute och se våren/sommaren komma steg för steg! Snart snart snart kommer jag kunna ligga i hammocken med ett glas Rosè vin och lyssna på musik =) åhh vad jag längtar!

Nej men avocadomacka med havssalt sitter fint som kvällsfika! Så otroligt gott.
Vi ses!
Kram!
M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0