Underbara eftermiddag

Hej hopp!
Underbara eftermiddag! Solen skiner på mig medan jag jobbar. Hur skönt är inte det? Då sitter jag med datorn i knät och gillar läget =) Vårsolen äger! Håller tummarna att morgondagen kommer vara lika varm och solig som denna eftermiddag.

Tog lite tid idag eftersom jag har en elev på jobbet nu som jag måste koncentrera mig på och har 4 timmar extra planeringstid/ vecka i 5 veckor just nu pga. det Så nu har jag suttit och jobbat lite och gått över till att skriva om barnen. Det börjar dra ihop sig till samtal och har man 7 st så gäller det att planera detta bra för att allt inte ska bli ett enda kaos och min fritid ska sluta existera =) Går bra och jag har skrivit om 1 barn klart nu samt gjort klart hans pärm. Nu är det bara att ge sig på nästa =) Tur jag får små glimtar av lycka denna eftermiddag som räddar mig eftersom min handled is killing me! Är det inte tummen så är det handleden..suck :P

Skönt är det att inte må illa kan jag lova! Skit helg. Nej nu ska jag njuta av denna vecka precis som den är och hoppas att den ger mig mycket energi och kärlek =)

Puss!
M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0