Skön fredag

Hey there!

Fredag. japp, Yes. Nyss varit på biteline och käkat lite. Nu blir det till att slappa i soffan eller kanske en stund vid datorn. Var först till Essvik en sväng och hälsade på farmor Karin och Jenny. Väl där fick man ju träffa härliga Micke Wallman också samt Cecilia och Micke samt Ängla var också hemma :) Hann med att träffa en hel del =)

Sedan tog vi som sagt en pizza på biteline. För ovanlighetens skull var det gott. Men nu är jag så sjukt mätt att magen säger NEJ INGENTING MER. Känner mig fortfarande lite skum i kroppen. Linda tycker dock att det blir bättre med en flaska vin i morgon men vi får väl se :P Utång den 16 April istället kanske..:) Istället för 9 menar jag :D

Lugn dag idag på jobbet. Ibland behöver man verkligen det kan jag lova! Lite barn så man fick massa andra praktiskt saker gjorda. Skönt att inte ha det på sina axlar över helgen iallafall.

Nej nu är det soffan. Med laptopen  ;)

Kram!
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0