Tack.

Hej!
Onsdag som känns som Torsdag eller to.m fredag. Skumt =)
har varit en härlig dag på jobbet! Firade min underbara kollega som fyllde år i förrgår och hon blev så glad och rörd att hon grät. Söta hon =) Då var det bara att förklara för barnen att hon inte var ledsen utan så glad att hon grät, för det kan man göra. Svårt för barnen att förstå men de var jätte goa och snälla med henne iallafall. Hon fick ett härligt partyliteljus av oss i blåbär och Wisteria. den doftar himelskt!
Sedan blev det en ute dag tillsammans med några av de bästa människorna som finns.
Visst är det konstigt att vissa människor verkligen får en att ladda sina batterier? Underbart! Man behöver nästan bara titta på dom så är man uppladdad igen hur jobbigt man än har det :P Skönt att sånna människor finns tycker jag.

Just nu skiner solen i sin solnedgång, bara det gör att man blir glad, pigg och levande. Skönt. I helgen blir det premiärgrillning iallafall. Ska bli så gott med vitlöksmarinerade köttbitar och god sås och sallad! Mumma! Samuels systerson fyller år på Lördag så då blir det väl kalas där och säkerligen mat också =) Lyxigt ;)

Det är inte speciellt långt till Mallorca nu =) Längtar som en tok. Sol, bad, goda middagar och härligt underbara ljumma kvällar med ett glas rött i handen. Lovely!

Nej nu är det dags för sveriges mästerkock och sedan greys :) I morgon är en annan dag men jag kommer leva på denna dag länge. Tack.

Puss!
M

<3 betydelsefullt! Hemma hos mig och vid vatten =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0