Gårdagens inlägg idag.

Hejsan!
Torsdag och jätte långledigt =) Nästan overkligt. Var ett tag sedan sist man var ledig så här länge =)
En skärtorsdag med påskägg, glada barn, påskhönor och påskkärringar =) Sedan påsklunch. Skönt att denna helg förmodligen kommer gå fort eftersom jag tycker allt blir så förbaskat uppförstorat när det gäller påsk! Vi äter pizza idag inga ägg! Vi kommer äta ute i morgon med vänner INTE påskmat :P Och på Söndag eller måndag grillar vi med största sannorlikhet så :) Påsken får gärna komma men gå lika snabbt ;) Jag gillar färgen gult men hatar dessa hönor, tuppar och kycklingar som tar över omgivningen. Skulle ALDRIG ta in en sån i mitt hus så länge det inte är mina kommande barn som gjort dem! :P

Solen skiner och förmodligen så skulle det bli varmt och fint hela helgen. Det får vi hoppas! Skulle vara kalas att mysa länge med solen =) Ja visst ja det ska vi ju snart! ;) Mallis snart kommer vi!

I morgon ska vi bowla lite med Linda och Danne =) Kommer bli kanon. Var dock 100 år sedan jag bowlade och dessutom vet jag inte om tummen håller, men det är upp till bevis! =) Sedan mat, funderar på Olearys eller Biteline..själv är jag faktiskt sugen på tacobuffè. Vi får se!

Tog en roadtrip igårkväll också. Till Alnö ;) ha ha vi skulle göra några ärenden och sedan visade Samuel mig runt. Finns ställen man aldrig ens sett jue!
Tydligen blev det inget inlägg igår för detta laddades inte in. Så idag blir det gårdagens uppdatering med lite ny info :P

Vårbilder från bår underbar promenad med vovven kommer sen. Vi gick och började väldig effektivt, sedan kom vi till Hebbes hus och där stannade vi så länge att vovven skällde som en tok för han ville gååååååå :) ha ha alltid trevligt att surra lite.

Nu: Morgon och avocadomacka!
Kram!
M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0