Lilllördag?

Onsdag...mitt i veckan...tiden går fort.
Idag kände jag vilken ångest jag har för vissa saker.
Till hösten kommer det bli förändringar på jobbet vill jag lova.
Vi som precis har hittat ett vinnande koncept!
men men vi får se. Det handlar inte om att jag inte kommer trivas med mina
"nya" kollegor på den andra avdelningen. Det handlar mer om ansvar.. LPFÖ säger att förskolläraren ska ta
det största ansvaret, då blir jag den enda förskolläraren av 4 personal. Borde betyda mycket jobb, MEN även högre lön om jag får säga mitt! Det som är underbart är att jag får följa de stora barnen :) Mina inskolningsbarn som jag haft sedan de var 1,5 år som nu är 4 och kommer vara 5-6 innan de försvinner från mig. Stor fördel och helt underbart!

Annars då? Hmm..ja livet leker..:) Solen skiner och fåglarna kvittrar. I morgon är det torsdag och jag ska till frissan! Ljuvligt. Sitta där och njuta och låta nån annan ta hand om mig för en stund. Skönt.

Frågan som kvarstår inför helgen, ska jag med till Ånge på match eller inte...de har lagfest efteråt och jag vet inte hur de planerat det riktigit. Eller ja egentligen har de väl knappast planerat nåt alls skulle jag tro. Dom är ju killar :P

Nu har jag sett greys och fått lite att fundera på =)

natt natt!
Puss
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0