Torsdag.

Hej hopp!
Jaha, så var det Torsdag igen. Det är konstigt vad tiden går, herregud. Bara för att vi konstaterade att det inte är lång tid kvar för vårt arbetslag. Usch, det är så trist:( Vill inte tappa dessa underbara människor som får livet att bli så mycket enklare 8 timmar per dag. Men men vi är på samma ställe men inte tillsammans varje dag bara. Håller tummarna för att vissa människor inte försvinner från stället, då är det fasen kört.
Hur det än är så betyder ju jobbet mycket. Man träffar arbetskollegor som blir vänner för livet. Man kan vara sig själv och ha en grisdålig dag eller tvärtom, att allt faller på sin plats perfekt tack vare dagen med dessa människor. Jag är inte ett dugg förvånad att många människor hittar sin själsfrände samt många goda vänner via sitt jobb.

Varit till frissan idag och gjort håret fint igen. Hatar utväxt. typiskt att man ska ha rätt ljust hår egentligen.. men nu är allt bra igen =) Medan vad Samuel på Sidelake studios och lekte med inspelningar :P he he Tack Micke för att du "sambovaktade" medan jag klippte mig ;)

Fredag imorgon. Tror jag ska ta ut lite tid i morgon och gå hem tidigare faktiskt. Ska ta en tur på birsta tror jag. Sedan ska Samuel hjälpa pappsen att sätta upp fågelholkar och då ska mammsen få hjälpa mig med att fålla upp 2 klänningar. Fick lite kläder från H&m idag, en sååå snygg topp och en underbar cardigan samt en klänning som var för liten..men jag ska byta den =)

Lördag är det bio för min del tillsammans med Nettan. Sedan är jag taxi för Samuel ska på lagfest. Blä hatar att vara taxi :P

Nu ska jag kolla klart hockeyn :)
Kram!
M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0