Augusti redan

Hej hopp!
Skriver en snabbis. Har så grymt ont i mina tänder/käke så jag får ett psykbryt snart. Tack för Ipren och alvedon!! I morgon måste jag kontakta vårdcentralen för jag är helt övertygad om att jag behöver penicillin för detta. Alvedon och Ipren i 7 dagar hjälper för stunden men det ilar så FRUKTANSVÄRT när jag äter och dricker! Herregud jag vill på riktigt bara spy. har inte kännt denna smärta någon gång. Förmodligen kommer denna smärta tillbaka när man föder barn men då vet man ju iallfall att det har ett slut. Just nu känns det som 6 dagar är mer än tillräckligt. Man orkar heller inte göra någonting mer än att sova typ...

KOmmer knappt ihåg när jag skrev sist. Just nu är det mycket fotboll =) Vilket är kanon! Snart är säsongen över, då kommer jag tycka det är toktrist!! En hel del middagsbjudningar och trevligt sällskap under sommaren har man ju också =) 1 vecka kvar på semestern. 4 dagars sjukdom denna vecka. Blä.

Ibland tänker jag så här: varför gör man det så svårt för sig ibland? Varför lever man inte i nuet och gör slag i saker som man vill göra? Man väntar och ser och väntar och ser, sedan är det för sent. För då har just det där tillfället gått förbi... Vissa människor vågar inte alls känna efter vad man tycker är bra och dåligt. Då kommer det bara bli jobbigt. Att våga vara ärlig och säga samt erkänna vad man tycker och tänker, det är en egenskap som jag uppskattar.

Ja ja sak samma.

Dags att göra nåt vettigt.
Puss
M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0