Veckan =)

Hej hopp!
Torsdag idag, sista veckan på semestern =) Snacka om att man har haft semester to.m bloggen har fått lite bloggtorka ;) Den sista veckan har dock varit lite seg eftersom jag haft ont så in i bängen i tänderna, alltså förra, inte denna veckan :P Men nu börjar det ordna upp sig och första delen av 3 i rotfyllningsproceduren är klar. Skööönt. Ni kan inte ens ana hur ljuvligt det är. Gråter nästan av lycka faktiskt. Tänk att så lite kan göra så mycket.

Denna vecka har rullat på snabbt som bara den! 

Måndags: Tandläkaren sedan hälsa på mammsen och pappa och Emil en sväng, Giffarna hade match och vi var där. Publikrekord vart det och en riktigt riktigt bra match! Sedan blev det Max med Samuel, Mattias och Roger. Först max i stan sedan max i Birsta :P ha ha ska man ha lyxshake så ska man. 20 minuter i drivin kö, fantastiskt. Alltid lika skandalöst dåligt på max i birsta! Sedan hem med Roger och sedan hem med oss =)

Tisdag: Packa matchkläder, vattenflaskor, västar, konor, medicinväska, bollar och fara iväg till Kovlan bara för att se Kovlan förnedra ett fruktansvärt dåligt taggat Söråker som tydligen redan trodde de hade rott båten i hamn innan matchstart, oj så fel det blev. Sedan att domaren även spelar(spelat?) hockey i Kovlar i många år, var också mystiskt tycker jag personligen. Man ska INTE ha någon form av tillhörighet till något av lagen man dömmer, punkt slut. Efter matchen blev det varma mackor med Samuel och Jonas för att sedan se en film som jag såg typ halva på eller nåt sånt...

Onsdag: Först tillbringade jag dagen i Ljustorp hos Cissi! Så fantastiskt skönt att veta att denna människa finns och gör livet så mycket enklare! Tack älskade du. Vi surrade konstant i flera timmar så till sist sa Lennart " Jisses vad ni har mycket att prata om efter bara 6 veckor:P" Jajemen! Cissi är en stor del av anledningen att jag orkar börja jobba igen för det kommer krävas mycket av mig den kommande tiden, men jag ger inte upp IKKE! Förändringar kommer ske, tro mig =) Sedan blev det en tur till Essvik med Samuel. Satt och surrade på bron med jenny invirade i filtar med levande ljus tända, så mysigt =) Skönt att få prata av sig lite och lära känna varanddra ännu ännu djupare =)

Torsdag: Idag då :) Varit en sväng till frissan. Mörkt hår igen med några slingor inför hösten =) Skönt att ta hand om sig själv ibland också! =) Shoppade ett så snyggt hjärta som ska vara på väggen samt en ljusstake/skål =) Ska knäppa kort på dom i morgon så får ni se =) Sedan hem och surra lite skit med Linda medan vi drack kaffe =) Alltid lika trevligt! Sedan lite möte och nyss film, rango. inte alls så bra som vi trodde faktiskt! ABSOLUT ingen barnfilm säger bara jag! Fel budskap också...Nu är det dags för att slänga ner sig i sängen och läsa! =)

Puss!
M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0