Vissa låtar blir starkare på svenska! Eller vad tycker ni?

hej hopp!
Vissa låtar är bara så mycket starkare på svenska. Har översatt till svenska ( inte exakt men så gott det går) och se vad som händer med låten!
Själv tycker jag engelska oftast är mer kraftfullt, men fasen vet efter att ha läst dessa 2 sånger...



Dela mitt liv, ta mig för vad jag är
Ta mig för den jag är, det här är den jag är
Ta min kärlek
jag ber inte om för mycket
Bara allt som du är, och allt du gör

Jag behöver inte se så långt fram
Jag vill inte gå någonstans, om du inte följer med
Jag kan inte hålla tillbaka passionen inom mig igen
Jag kan inte springa ifrån mig själv
Det finns ingenstans att gömma sig..

Få mig inte att stänga ännu en dörr
Jag vill inte bli sårad igen
Stanna i mina armar
Om du vågar
Eller måste jag låtsats att du är där
Lämna mig inte..
Jag har ingenting
Ingenting
Om jag inte har dig.

Du ser igenom mitt hjärta
Du slår ner alla mina murar med styrkan av din kärlek
Jag har aldrig känt kärlek
på det sättet det känns med dig.
Överlever ett minne? Ett jag kan hålla fast vid..

http://www.youtube.com/watch?v=FxYw0XPEoKE&ob=av2n


Eller kanske denna:

Tänker på dig
I min sömnlösa natt
Om det är fel att älska dig
så vågrar mitt hjärta göra rätt
För jag har drunknat i dig
Och jag överlever inte
utan dig vid min sida

Jag skulle ge mitt allt
för en enda natt till med dig
Jag riskerar mitt liv
för att få känna din kropp nära mig
För jag kan inte fortsätta
leva i minnet av dig
Jag skulle ge allt
för din kärlek inatt

Kan du känna mig?
Föreställer mig att jag ser dig i ögonen
jag ser dig tydligt
i mina tankar
Så långt borta som en stjärna..
jag önskar på inatt
Jag ger mitt allt för din kärlek

http://www.youtube.com/watch?v=mIhI23gBBPQ&feature=relmfu


En mycket speciell måne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0