Det står jag för!

Hej igen!
Jaha, sensation att jag skriver 2 gånger på en vecka eller hur :P he he Ska försöka att skärpa mig! Även om det blir korta inlägg ibland när tiden inte finns så är det bättre än ingenting alls har jag hört.

Ibland känns det mest bara som att man väntar och väntar hela tiden. Man väntar på helgen, sommaren, lottovinsten, renoveringen, bröllopet, barnen osv. Men varför vänta och vänta istället för att njuta av varje dag som den är. Visst ibland är det tråkigt, men vad gör det när det snart blir roligt igen? Och ibland får man spara för att kunna göra det man vill, ja men hur skulle man annars känna den där äkta känslan av njutning när man väl får göra det man hoppats och drömt om? Samma sak är det egentligen med vardagskvällarna. Det känns som man kommer hem och sedan slänger sig i soffan bara för att sedan sova igen och börja en ny dag medjobb. DÅ är det tur man har världens bästa jobb iallafall!=) Vad skulle man göra utan barnen på jobbet och vissa av kollegorna? Skulle aldrig aldrig vilja jobba med nåt annat just nu för jag trivs som fisken i vattnet! Lite mer löneförhöjning och allt är prima;) he he nej jag ska verkligen inte klaga på nåt ;)

Annars då. Ja vi väntar på att elektriker ska bestämmas för att sätta upp fläkten. Dessutom måste vi till byggmax och köpa ytterdörr samt golv och även köpa 2 resväskor som är stora nog att ta med på chartersemester :P he he Större än en weekend väska med andra ord.
Snart är det dessutom Mars! Jisses vad tiden går fort! Massa födelsedagar i Mars och sedan är det huxflux April! :) Och några till födelsedagar HELA våren/Sommaren :) Myspys.

Skulle aldrig någonsin kunna  flytta tillbaka till lägenhet. ALDRIG. Det är värt att skotta och skotta tills ryggen värker faktiskt. Allt för att sedan se allt vackert komma tillbaka på våren och ligga i Hammocken med ytterdörren öppen och musik som strömmar ut. Sedan grilla goda kotletter och sippa på ett glas röttvin. Med ljumma vindar på kvällarna och en promenad till brorsan och ett kvällsdopp där för att sedan sussa gott i sängen inför nästa soliga dag. Att höra fiskmåsarna långt nere vid vattnet, det är ljuvligt. Samuel hatar fiskmåsar för de envisas med att skita på hans bil :P men dom låter mysigt sådär på långt håll ;)

NU är det natti natti!
kram!
M

P.s Och det står jag för! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0