Nya utmaningar!

Hej hopp!
Jahaja, nu får man ju skämmas igen! Typ 1 månad sedan jag skrev nu igen :/ Sorry :P jag är inte en bra bloggare det är bara att konstatera!
Vad har hänt den senaste tiden då?
Ja jag har
* Stukat tummen
* Bokat resa till mallis med 2 favvograbbarna
* Sett på mycket fotboll
* Varit på gratis hockey
* Haft spelkvällar
* Gjort om hallen med ny hallmöbel
* köpt världens vackraste sänglampor
* Tjatat på Samuel om att vi ska lägga nytt golv, nu är vi näääära! ;)

Nej men det ska bli underbart med en resa till solen!!! Längtar så!
Då kommer denna låt spelas på vår uteplats innan utekvällarna
http://www.youtube.com/watch?v=G2RCCDSBEGk
Förmodligen även denna
http://www.youtube.com/watch?v=qpSNwXo0zxQ
Troligvis även denna
http://www.youtube.com/watch?v=v0sMajI7tlM&feature=fvst

Men nu verkar det som även Sverige har fått ett lite bättre klimat för tillfället. Att det är + grader
och dessutom droppar så underbart från taken är väl härligt! Hoppas det inte kommer nå mer typ 1 meter snö nu bara. Är trött på att frysa, trött på att köra bil när dt är halt, trött på att skotta snö och trött på att inte kunna gå barfota i gräset i vår underbara trädgård.
Längtar tills man får ta fram Hammocken, utemöblerna, dra fram skarvsladden till bärbara datorn och spela go musik ute medan man njuuter! Eller att hämta jordgubbar i trädgårdslandet eller dofta på jasmin medan vattnet porlar från dammen. För att inte tala om att gå på fotboll! Åhhh vad jag saknar känslan! Att komma hem från jobbet, ta sig till IP när det fortfarande är ljummet, se fotboll, surra med folket där och ta på en kofta inför nästa halvlek men ändå känna ljummavindar, folk som klipper gräset på nåt gård bredvid och bara njuta av härlig fotbolll =)
Har ju fått en liten dos nu när innomhusligan är igång, men det är inte samma sak ;)

Har varit sjuksriven 3 dagar denna vecka för tummen ( eller 2½ egentligen) men i morgon jobbar jag. Har tidig dag så det blir inte full belastning då iallafall. Sedan måste jag boka ny tid igen. Tröttsamt! Har röntgat och tur var det att ingenting var brytet eller sprucket iallafall!

Nu ska jag lägga mig i soffan och läsa lite!
Kram!
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0