3 Januari

Hej igen!
Jaha då var man här igen då! Kan inte påstå att jag har överdrivet mycket att skriva om men jag skriver ju iallafall
Jobbet har satt igång igen vilket är rätt skönt eftersom jag jobbar i morgon och sedan är ledig tills måndag ;)5 dagar alltså!! 5 nätter också vilket innebär att man inte måste lägga sig i tid, man får läsa hur länge man vill eller surra med sambon hur länge man vill. Sedan får man sova till 12 om man vill :P Även om det faktiskt var ett bra tag sedan jag gjorde det =)

Resa planeras. Nu ska vi bara bestämma oss för vad det blir. Grekland eller Spanien. Grekland är mitt högsta men samtidigt har jag ju varit där typ 12 gånger sammanlagt och Spanien bara 1 gång så det kanske är dags att jämna ut de ;) Åker man till Spanien kan man åka från Midlanda vilket gör att man sparar in för långtisparkering och resa till sthlm. Dessutom sparar man in massa restid. Så det vore ju ett helt klart bra alternativ. Det fanns även Rhodos att åka till men dit vill vi inte. Trivs inte på samma sätt där. Grekland har verkligen andra mycket mycket bättre alternativ tycker jag.


Ja vi får se vad och hur det blir med allt :)

Nu ska jag krypa ner i sängen och sussa lite för att jobba sista dagen innan ledighet ;)
Kramar!
M

P.s måste berätta att jag köpt såååå snygg hallmöbel på Ellos :) Rätt dyra men åhh så snyggt det kommer bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0