Semester!!

Hej hopp!
Oj oj nu var det verkligen ett tag sedan :P ha ha strul jag. men jag ska försöka ta mig i kragen eftersom jag vet att vissa kommenterar att jag glömmer skriva ibland :P

Den senaste tiden då. Jobbade sista veckan innan semestern och den veckan var ljuvlig. veckan innan den veckan trodde jag på allvar att jag skulle bryta ihop, så seg var den. Dessutom med dåliga vibbar över hösten. Usch vad det är fel i vårt system i kommunen tycker jag. Ja ja inte vara bitter på semestern! Sådetså=) Men går inte allt att lösa så kommer jag hitta en egen lösning på problemet, lita på det...

Den senaste tiden då. Det har varit gatufes! Danny var där =) Stod farligt nära min backup informerade jag Samuel om ;) he he han såg lite bitter ut men skulle givetvis unna mig Danny om det skulle finnas en situation där detta hände...vilket det givetvis inte kommer men är kul ändå :P Samuel har ju Sara varga som backup! Även om det egentligen är jag som valt henne för han vägrade välja en backup. ha ha
Hur som helst så käkade vi Italienskt och njöt av musiken. Insåg ganska snabbt hur skönt det är att man inte köpt biljetter för 1 enda kväll räckte alldeles lagomt :P Linda var med oss men försvann vid daltons efter ett tag :P ha ha inte lätt när hon ringer och man hör INGENTING i telefonen...

Mer då. Min systerson Joakim har skaffar körkort!! Duktiga han! Dessutom fyllt 18 år :) Så vi har firat honom och även firat Julia som fyller den 24 Juli =)

Just nu har vi båda 2 semester!!! Så förbannat skönt! Och välbehövligt. Första semesterveckan har vi tillbringat i arbetets tecken :P Eller framförallt Samuel har gjort det. Bytt golv i hela hallen och köket samt bytt 3 fönster samt en altandörr! Här händer dt grejer :) Jag har köpt färg och ska måla foder på fönstren samt altanräcket. Bara vädret tillåter! Vädret ja, vad säger man om det. Inte fasen är det ett önskvärt väder när det gäller semester iallafall! 13 grader på nätterna! Usch! Nej man kanske måste fara utomlands igen för att få sin årliga dos av sol och bad.

Vi kommer också fara en tur till saxnäs! Jag, Samuel och Jonas ska fiska och surra med Karin, njuta av lugnet och spela sällskapsspel! Kommer att bo i stugan och mysa där =) Kommer bli kanoners! Sedan veckan efter kommer vi fara till Malin och Andre i deras stuga och hälsa på. Hoppas på bra väder! Sover över där och bara är, i Norrfällsviken.

Har redan läst ut snart 3,5 bok och har nu beställt fler :P Trodde 4 pocketböcker på 400 sidor skulle räcka, men ikke! Fantastiskt skönt och underbart när man kan slappa och varva ner med böcker. Skön känsla.

Nej nu lägger jag in några bilder från den senaste tiden och så hoppas vi att jag kommer ihåg att uppdatera lite oftare :P

Puss!
M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0