Semester 2011 =)

Hej hopp!
Jag försöker iallafall men det går ändå inte att uppdatera så ofta som jag egentligen borde :P ha ha Måste skärpa mig!
Vi har varit en sväng till Saxnäs förra veckan! Så mysigt att träffa Karin igen och njuta av den storslagna naturen som fjällen innebär. I Stekenjokk var det inte ens snö kvar iår! Riktigt ovanligt tycker jag. På fjälltopparna var det däremot en del snö kvar. När vi kom upp på Steken så mötte vi världens åskmoln och trodde att nu kommer regnet snart och åskan, men vi klarade oss bra länge! Solen höll på att gå ner och ville inte täckas av de otrygga mörkgrå/svarta molnen! Det var otroligt vackert den kvällen =) Restrerande kvällar satt vi i stugan och njööööt av utsikten, spelade spel, drack gott och insåg att fjälluften gör oss sömniga också ;)
Vi var på fattmomakke och åt våfflor och njöt av omgivningen, vi var på bielite och njöt av forsande vatten och vi fiskade en hel del. Och fick...håll i er! EN fisk! VEM fick den??? *trummvirvel* Marie! =) ha ha igen! 4 året i rad :P Fantastiskt :P Vi spelade yatzy med Karin och hade allmänt trevligt!

Golvet har vi bytt i hallen/köket och allt är klart. Fönstren är ju som sagt inne och nu ska vi bara njuta resten av sommaren =) Till helgen är det dags för fotbolls derby Söråker- Ljustorp, Be there! =) Massor med träningar för samuel denna vecka och jag ska umgås lite med folk jag tycker väldigt mycket om =) Så ser det ut. Sedan ska vi till Norrfällsviken om 1 vecka och dessutom fara nån stans med L-A, Maria och Thilde!  Perfekt =)

Nej nu har jag varit grymt effektiv och skrivit massor så fingrarna glöder :P Dessutom kom peter nu och surrar så jag måste koncentrera mig :D

Puss!
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0