Konstig dag, underbar kväll =)

Hej.
Här igen.
I morgon far vi till Norrfällsviken en sväng och hälsar på Malin och Andre, Ella och Milian tills på Tisdag.  Ska bli mysigt att se hur dom har det! Håller tummarna på att det blir fint väder också så vi får det extra bra =)

Har kommit hem från ett kvällsdopp i Göpple tillsammans med Samuel, Jonas och Jossan =) Var skönt! 23 grader i vattnet kan man inte klaga på! Jag var snabbt i! Samuel tog det lite längre tid för, typ 20 minuter och 4 badgäster till :P ha ha men sedan var han minsamm i 5 minuter också! Rekord ;)

Innan det så grillade vi lite korv! Man ska inte simma på fastande mage, eller hur var det? :)

Annars har det varit en konstig dag idag. Mycket konstiga känslor i kroppen.
 natten mot idag skulle jag hämta Samuel och Jonas på stan, kände att kopplingen jävlades med mig redan när jag for in till Linda. Men tänkte att det var nog ingen större fara med det. När jag kom till blinljusen istan märkte jag att nåt var påtok. Kom till hotel strand där jag skulle hämta grabbarna. Där kom vi inte längre. Kopplingen låg helt längst golvet och växlarna gick inte att få i tyvärr.. Alla vi ringde hade druckit nåt..suck! Till sist fick vi tar på underbara Micke som kom och skjutsade hem oss! Ända från Essvik=) det är väl fint det! Sedan hämtade pappa och Samuel bilen på stan ida. Hoppas hoppas nu att den går snabbt att fixa för på Onsdag skulle jag verkligen behöva den! Kanske helst tidigare :P Man blir liksom låst utan bil tycker jag.

Så idag har dagen blivit seg eftersom vi kom hem 04.30 i natt. Jag har haft en jäkla huvudvärk hela dagen och varit allmänt seg.USch.

Dessutom hade vi ju derbry på Löta i går =) Söråkers FF- Ljustorps IF 2-2 blev det. Synd för Söråker borde vunnit. Skit jävla onödig straff, som dessutom målvakten tog, men backlinjen var för långsam! Aj aj. Kiosken gick kanoners och 616 pers kom för att se matchen! Fantastiskt, vi behåller fortfarande rekordet i div4! :) Hade knappt en ledig minut igår. Efteråt var man rätt mör. Mycket att göra för oss bredvid plan också ska ni veta!

nej nu ska jag iallafall sova så man får dricka massa vin i morgon utan att slockna så tidigt :P

Puss!
M

 Lite av dagen i bilder =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0