Det blir bättre och bättre dag för dag...*nynnar*

Hej hopp!
Lite mer positiv idag :P he he får väl se i morgon hur det går så får vi se om jag är ÄNNU mera positiv ;) Planer smids och leendes sprids =) Men man ska aldrig ta ut nåt i förskott!

Idag har det varit full fart på jobbet och man kan snacka om att det märks på barnen när de inte varit ute på 1 dag. det är nästan ett måste varje dag! En av de bästa sakerna idag är att när jag kom hem hade Samuel (som är sjukskriven för foten) dammsugat, lagat mat, tvättat och bäddat sängen! Riktigt underbart! Det krävs en rejäl belöning för sånt beteende. ( är det inte så man gör med hundar när de lärt sig nåt?) Nej då men oj vad ljuvligt det var att komma hem då! TIll vårt fiina hem som är nystädat. Jag som äälskar nystädat =) Söta, underbara sambo =)


Vårt sovrumsfönster en vintrig kväll =) Underbart!
På väg hem i skottkärran efter en kväll på gatan nedanför.

4 favvosar. Fetaost, tomater, mjölk och cider :P

Kiwilikör och Fotboll på tv =)
den osminkade sanningen i soffan :P

Samma ställe i soffan varje kväll :)

Äta middag här är en fröjd! Speciellt efteråt när man kan sola....

Benen lite i smyg ;)

På väg hem från jobbet. Ni ser ju vart jag ska, till Solkusten ;)

Dags att sussa, kort dag i morgon!
Natt natt!
//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0