Kärlek =)

Hej hopp!
Söndag tror jag det är idag va? Jisses man blir alldeles dagvild när man är så mycket ledig, he he =)
Idag har det varit en slappar dag på ett bra sätt.
Började dagen med att fara till brorsan och fira hans födelsedag som var för tÿp 1 vecka sedan. Fikade, surrade och glassade lite på gräsmattat i solen. Hann hem och möttes av SPÖ regn, suck :P Men det gick snabbt över.
Samuel och Jonas satte upp en ny hylla ovanför tv:n i vardagsrummet medan jag gjorde middag och sedan var regnet över! Så nu efter vi har ätit oss proppmätta så sitter jag här och Samuel tränar. Effektiv han är va!
Sedan kommer Linda hit och Jonas också =) Myssöndag med andra ord.

Ibland tror jag att jag åker in i någon slags omedveten dvala :P ha ha jag liksom märker ingenting, koncentrerar mig på fel saker och tror att jag vet vad jag gör! he he Men nu har jag vaknat igen, tror jag :P Och de sista 2 veckorna kommer susa iväg på jobbet sedan är det 5 veckors välbehövlig semester!!Ska bli fantastiskt och jag ska verkligen njuta!!  Men innan dess måste jag städa lite i hallen ser jag nu :P he he inte lätt med midsommarhelg där allt som handlar om ordning och reda står stilla :P

PUSS!
M

Älskar min Samuel. Sådetså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0