SUCK

Tisdag som känns som en Onsdag som borde vara en torsdag Fast ändå inte. krångligt :P

En bra dag på jobbet. Iallafall eftermiddagen =) Hade även ett intressant och trevligt samtal he he Inte lätt att vara 100 % koncentrerad jämt!

Har varit på fotboll. Skitjävladåligdivitionfyrafotboll! Egentligen borde jag säga " kommer aldrig gå igen" Men som Emelie sa, det kommer jag likförbannat vara så det är som ingen ide att säga det. Tufft att blåsten hjälpte bortalaget mycket med målen men vad gör man när vädergudarna inte är på vår sida.

Kan inte riktigt skriva så bra eftersom jag dels är trött men också förvirrad kring denna dag...mitt huvud jobbar hårt. Ska snart sova så blir det bättre i morgon :P

Sammanfattar:
Förvirrad
Glad
Arg
Besviken
Frusen
Varm
Irriterad
glad igen

ja ni se där, tror ni det är lätt att skriva ett vettigt inlägg med dessa saker som sammanfattning :D he he

//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0