Torsdag tror jag :P

Hej hopp!
Torsdag tror jag det är idag va? ha ha man blir alldeles förvirrad av denna ledighet! Först en vecka ledigt på Mallis och sedan jobba 3 dagar, sedan 1 ledig sedan jobba 1 sedan 3 lediga :P ha ha förvirrande :)
Måste vara ett tecken att nån på Sea club tänker på oss för det spelades Vamos a la playa när vi satt ute och åt! Jisses. Har aldrig hört den hemma annars!! Just nu börjar showen om 5 minuter. Åhhh vad jag vill vara där. En fin/god drink och sedan dansa vamos!:) *drömmer mig bort*

Idag har det varit en riktig slappar dag på Flädervägen! =) Började dagen med en tur till birsta för att köpa lite mer kortisonsalva till mina armar. Dock är det grymt mycket bättre. Jisses vad man såg ut när man kom hem från Mallis, vattenfyllda blåsor...usch. Man lär ju snart flagna bort all bränna där så...Behöver dock ingen förlovningsring eftersom den alltid sitter där just nu, fast den är vit :) Iallafall sedan åt vi mat, handlade fågelmat och tänkte kolla på golv som vi ska läggai hall/kök men det orkade vi inte :P ha ha Samuel hade träning vid tre så jag städade och röjde undan gammal skit man samlar på sig och sedan såg jag på "hur man blir av med en kille på 10 dagar" åhhh vad bra den är! Jag är verkligen en sucker för sånna filmer :P
Sedan var det grillning och nu jordgubbar. Underbart =) Sätter mig på balkongen och njuter med söta jordgubbar. Fattas bara lite champagne till dom, vilket jag hade kunnat vinna om jag varit på sea club! Åter igen :P

Samuel den stackaren kurerade både foten och grillade samtidigt :P Allt för att kunna spela på Måndag. Den är BLÅ om man säger så, tro mig, blå! men men ingen fara säger Samuel. JAg spelar Måndag. Tjurskalle säger jag :) Men samtidigt behövs han!

Nej nu ropar jordgubbarna!
Puss!
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0