Tragiska kärlekslåtar..

Hej hej!
åhhh 3 hela veckor kvar till semester. Känns som att man skulle behöva den nu faktiskt. Samtidigt som jag verkligen inte vill att det ska ta slut heller. Är så mycket förändringar till hösten att magen faktiskt kniper lite. Folk som försvinner, folk som kommer tillbaka, byte av avd, byte av arbetskamrater. Nja jag vet inte riktigt hur jag ska ställa mig i denna fråga...får se om det ordnar sig till det bästa trots allt. Vill ha med mig mina batteriladdare! Sådetså. Som sagt, vi får se...

Annars har det varit en mycket bra dag idag faktiskt =) Dock förmiddagen var fullspäckad med massa kvalitetsredovisningar och skrivande i 3 timmar, med några pauser! Men sedan blev det en härlig dag och man kunde vara ute och njuta av värmen. För trots att det inte varit sol idag så har det trots allt varit 16 grader varmt! Härligt!En bra dag idag helt enkelt =)

Skickar med 2 låtar och hoppas på en rba dag i morgon också =)

http://www.youtube.com/watch?v=kPBzTxZQG5Q


http://www.youtube.com/watch?v=RiSfTyrvJlg Lips of an angel, sjukt bra!

Man måste också lyssna på texten för att inse djupet av låtarna. Undrar varför det är så att tragiska kärlekslåtar oftast är så förbannat bra!

Puss!
//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0