Lite grann bara....

Hej hej!
Torsdag igen. Jisses är det nå mer dagar än torsdagar och Måndagar? helt sjukt =) Det närmar sig semester mer och mer dessutom. Ska bli skönt att inte ha massa måsten och tider att passa varje dag/morgon. Skönt att spontan fara på semester och bara ha trevligt. Vi åker till saxnäs och tar med oss Jonas första semesterveckan iallafall =) blir väl inte borta hela veckan men måndag till fredag kanske? Hoppas på ett afterwork med jobbet också så man får uppdateras vad som händer där under sommaren också, kanske to.m hälsar på vem vet? =) trivs ju på jobbet och kommer med all säkerhet sakna barnen mycket under sommaren.

Trots att vi åkte till Mallorca 1 vecka så ska jag ta 5 veckor i sommar. Skönt med ledighet. Dock hade det kanske räckt med 4 veckor men 1 extra vecka är ju bara en fördel =)  Jag vill gärna ta en tur neröver stockholm och kanske Göteborg också. Vi har dock en hel del att göra hemma också, sedan kostar det ju fasen lika mycket att semestra i sverige som att fara utomlands också!
Vi ska göra altanräcket klart. Nytt samt nymålat vitt. Vi ska sätta in 3 fönster samt en altandörr och även byta golv på altanen. Hoppas och håller tummarna att Jonas och Samuel kanske fixar det ganska snabbt, Framförallt att Jonas håller det han lovat om att hjälpa till :P

Ikväll har jag målat om vår trädgårdsbänk som står under fina jasminträdet =) den är så bra placerad. Förstår inte varför vi inte ställt den där tidigare. sitta där och njuta av dofterna, se fåglarna (rödstjärt) mata sina fågelungar i boet bredvid samt njuta av solnedgången. Ljuvligt.

I morgon är det dags för bortamatch, ja för Söråkers ff inte mig :P
östavall väntas och det blir en rätt lång bussresa. Hoppas dom vinner så det är bra stämmning på vägen hem bara. Blir en lång dag och lång kväll.

nej nu ska jag kolla FB och sedan hoppa in i duschen. Börjar 9 i morgon och har möte 9-11 samt 12.30-13.00 sedan slutar jag kvart i tre för att hinna med bussen som går halv 4. =) he he blir inte mycket tid för nåt annat i morgon.

Sov gott nu, får se om jag drömmer lika som jag gjorde inatt, he he =)

Kram!
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0