Förkyld.

Hej och hå!
Jahaja Tisdagen har gått och Onsdagen väntar. I morgon ska jag jobba. Har varit hemma halva dagen igår typ och hela idag. Förkylningen tog fasen musten ur mig. Var så trött och snorig att jag bara ville sova. Slutade med att jag sov typ nästan 12 timmar. Det behövde jag! Sedan har jag bara latat mig hela dagen. Legat ute i solen och läst, snytigt mig och bara jäst. Sköööönt. Så nu känner jag mig piggare. Egentligen inte så pigg så jag borde jobba men vad fasen jag gör det iallafall.

Blev om inte annat pigg av dagens match på Löta arena! underbar fotboll! Bra Söråker, Vinsten satt som ett smäck! Framförallt mot Lucksta! Kul för killarna (och oss som alltid är där) att gå på vila med en så bra vinst i bagaget! =) Bra jobb! Bra gick det också i inträdet samt kiosken! Vi sålde slut på grejerna =) Fantastiskt =)

Nu känns det verkligen att det är sommar! 20 grader fortfarande, dörren öppen och ljust ute. helt sanslöst skönt. Längtar till semestern då man kan vara vaken dygnet runt :P Fiska i saxnäs med samuel och Jonas, dricka gott med utsikt över sjön. Fara till Steken där man känner mäktighetskänslorna komma, fara till sthlm en sväng, kanske Göteborg. men framföralllt läsa böcker och slappa!:) Ska också hinna en tur till My och Bertil samt en sväng till Norrfällsviken till Malin och andre också :) Blir nice!

Men NU ska jag sova för att orka jobba i morgon.
Puss!
M

                                                                  Samuel hälsar på mig i fängelset på monopol :P

 

Feber Marie igår/ Solande, kurerande Marie idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0