Varmt, skönt

Hej hopp i sommarvärmen!
Dagen bjuder på tokvarmt väder. Underbart =) Skönt att jobba ens tund sånna dagar. Det enda man saknar är en pool som man får slänga ner sin varma svettiga kropp i :P Barnen på jobbet fick bada idag. Dom hade to.m 2 pooler att välja mellan =) En liten och en stor. kan meddelan att vattnet var inte badbart med tanke på hur kallt det var när vi fyllde poolerna, men vad för det för barn? Dom kunde iallafall inte hålla sig utan hoppade i ändå :) Sedan badades det hela dagen lång!
Själv slocknade jag i hammocken när jag kom hem vid kvart över 2, vaknade vid tre och var både snurrig och sjukt svettig! Konstigt för oss tjejer att vi alltid ska svettas mellan brösten!! Blev till att gå in och tömma i sig massa vatten för att överleva =)

Nu gjorde Samuel misstaget att visa mig en sååå snygg fontän på Jula, suck. Den var så snygg och vacker! Den vill jag ha :P Håller just nu på att bearbetar honom att vi kan köpa den tillsammans, av skattepengarna :P Då märks det ju knappt! Får se hur det går. Håll en extra tumme!
http://www.jula.se/search-result/?q=FONTÄN

Tänk vad sommaren har att erbjuda. Bara solen, värmen och vetandet att man har bra/vackra/söta/fina/underbara människor omkring sig gör livet värt att leva ;) Puss!

Nu ska vi på Idyllen och käka räkfrossa med Jenny och Micke! Mysepys! bra initiativ en sån här vanlig Torsdag ;)

Puss!
M

*kärlek*

 hammockmys i värmen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0