5 Mars!

Hej hopp!
Lördag igen, åh vad underbart det är att få sova ut ibland! Att känna att när man vaknar kl.7 är det helt ok att somna om igen.
Idag lyser solen ute och det är plusgrader! Underbar. Hoppas och längtar efter våren nu faktiskt.
Samuel är på cup i Ånge över dagen så jag ska passa på att greja lite härhemma. Skulle behöva tvätta massor, samt städa lite. Sedan måste jag ju komma på vad man ska ha för kläder ikväll för det är ju dags för direktsändning från andra chansen!!:) Ska bli kul!

Dagarna rullar också på i riktning mot Mallorca!:) Underbara spanien.

Vi ska även köpa en ny soffa har vi tänkt. Men frågan är vilken soffa! Man måste ju se till att man är nöjd med den eftersom den ska vi behålla ett tag. Den ska hålla för barn och många vuxna! Den ska inte vara i något ljust tyg och heller inte utan divan. EN divan, inte 2 som det verkar vara på de allra flesta soffor just nu. Vi vill heller inte ha nån som ser ut exakt som den vi har nere i biorummet! Utan en annan sort, ha ha ja det är inte lätt men snart så hittar vi den nog! Finns ju mängder på Mio möbler tex.

Nej nu ska jag krypa ner i soffan och fika lite innan jag sätter igång med lite jobb här hemma!!
Kram!
M

P.s Kolla in utsikten och solnedgången! Tänk er när detta träd är borta! Förhoppningsvis till sommaren/hösten. Samtidigt är det så snyggt mot solnedgången!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0