Chokladkyssar?

Hello :)
Känner mig typ helt avslappnad i varenda muskel som finns i min överkropp. Känns som att jag sitter eller ligger på bomull eller siden. Grymt skönt. Tack Jonas som masserat mig öm :)

Torsdag idag och fredag i morgon. 2 tidiga dagar på rad. Rätt skönt faktiskt =) I morgon blir det en tur till Essvik eftersom farmor Karin är hemma igen. Tvätta bilen står också högt upp på listan kan jag lova. Sedan förmodligen träffa Nettan och surra lite skit. Lördag är det träning för S så jag funderar på vad jag ska göra, några förslag? Kvällen tillbringas nog med Linda på nåt sätt, vad vi gör får vi väl se :P Söndag är det match för Söråker som jag givevis ska på. Mot kuben. Sedan är det Måndag igen :) På Måndag ska vi betala resan också. Då är allt klappat och klart och man behöver bara fundera på var sjutton man har alla sommarkläder :P Men det är sköna problem! 2 nya bikinis är inhandlade och det är huvudsaken. 

Skickar givetvis med lite musik idag med :) Musik gör livet värt att leva och dagarna så mycket lättare. 

Nu ska jag se vad för godsaker jag kan hitta. kanske en chokladkyss? :) Smaka nån?

Förresten, visst borde massage räknas som träning? Jag menar det är ju verkligen ansträngande för musklerna ;)
Puss!
M

http://www.youtube.com/watch?v=WVXM1CbftcI&feature=related

Utgång 9 April? tåls att fundera på..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0