E det fel på mig?

Gårdagen var underbar! Gud så rolig :) Fast allt handlar ju om vilka man har med sig så är det ju.
Började kvällen hemma hos Linda medan vi gjorde oss klar. En flaska Rosè unnade vi oss! Det förtjänade jag verkligen utifrån hur denna senaste vecka varit. Sedan bar det av mot stan och restaurang Kliv in. God mat, till ett mycket bra pris! 3 rätters+ ett stort glas vin för 189 kr! Sanslöst billigt. Sedan gick vi några stycken vidare till stan. Satte oss och skulle dricka drinkar, ja fast drinkar fanns det inte så det blev gin & tonic. STORA 6:or tydligen. Inte jag som beställde. Men det känns idag om man säger så. Satt och surrade och skrattade =) Kvällen slutade perfekt och dagen är skit. Sådetså. Men det får man känna idag. Sov 4 timmar i natt. skönt. NEJ. Vad det berodde på? säg det men jag ska iallafall inte dricka gin& tonic mer sådetså :P
Slappat hos Linda idag samt på Essvik. Var också på innebandyturnering i Sörberge. Mickes pojke Albert spelade :)

En pigg låt som fått mig överleva dagen..usch vad skitigt jag mår idag. Undra egentligen hur många som känner igen sig i denna låt. Jag förklarade den för Samuel som att han är min person som jag lever med men Danny är den där lilla extra ;) Alla har nog nån "extra" Tror att det är bra för livet  =) Som en klok person sa " Man lever bara en gång och då gäller det att njuta" :) Så E.M.D kommer ju till stan nästa helg :P  



Han hittat mannen med rätt kemi
Har hittat mannen med bra fysik
Han är en riktig Karl
En sån man vill ha
En trygg familjefar

Som kan plocka ur en diskmaskin
och kan byta olja på min bil
Han e en riktig Karl
en sån man vill ha en trygg familje far

Men ändå i min fantasi
Finns en annan i mitt liv
Varje gång jag ser dig exploderar det nånting inom mig
Det räcker att du ler mot mig så kapitulerar jag
Varje gång jag attraheras då vill jag bara va med dig
Ingenting jag kan hantera
jag vill ha mera
undrar e det fel på mig?...


Kanns som om allting är upp och ner
jag känner att jag inte orkar mer
jag har en riktig Karl
en sån man vill ha
precis som det ska va
som kan det där med bygg och snickeri
han kan kombinera mat med vin¨
jag borde vara glad
jag vet vad jag har
en trygg familjefar

men ändå i min fantasi
Finns en annan i mitt liv
Varje gång jag ser dig exploderar det nånting inom mig
Det räcker att du ler mot mig så kapitulerar jag
Varje gång jag attraheras då vill jag bara va med dig
Ingenting jag kan hantera
jag vill ha mera
undrar e det fel på mig?...

För någon stans i min fantasi..
finns en annan i mitt liv.


**************************

http://www.youtube.com/watch?v=pW7EWNw7fo8
Vackert så man bara vill gråta.


Puss
Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0