Underbart.

I wanna boom bang bang .http://www.youtube.com/watch?v=G2RCCDSBEGk

Herregud vilken låt. Sexig och skön =)

Annars då?
Livet leker..leker lite extra just nu tror jag..:)
Konstigt.
Eller egentligen inte.
Förvirrande tycker ni? :)

Denna vecka har varit kaotisk på jobbet. Jisses. Båda mina kollegor är sjuka sedan typ 2 veckor tillbaka. Denna vecka skulle jag bli själv med 2 vikarier..ikke sa jag då. Så jag tog för mig Stefan som är vår..vad säger man...vår ordinarie vikarie :) he he Då rullade veckan på betydligt smidigare än annars. Även 1 vikarie. Inte igen säger jag bara. Vi var 2 denna vecka räknar jag det som. Tack igen Stefan, you made my week.
Men men nu är veckan snart över och man kan ladda för en lugnare hoppas jag verkligen. I morgon har vi planeringsdag på jobbet och vi ska jobba lite med avdelningen, ja men visst ja jag är ju ENSAM på min  avd. suck.Men men får göra det bästa av det hela trots allt=)
Sedan på kvällen går vi ut med jobbet en sväng. Vi ska tacka av 3 st som går i pension! Vi ska äta och dricka gott och jag ska absolut unna mig ett extra glas vin!!Sådetså.

Färre än 60 dagar till Mallis. Åhhh vad jag längtar efter min älskade sooooool och värmen!
Tänk er när den svenska sommaren kommer och man kan grilla ute och bara mysa på sena sommarkvällarna! Eller sitta på stranden på kvällen och njuta av vågorna. Ljuvligt. Me like =)

Nu ska jag avrunda här och packa med mig grejer tills i morgon. Ska träffas hos Linda först och fixa till oss =)
ses!
Kram
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0