Vackra sommarkvällar.



Hej hopp!Onsdag igen. Jisses vad veckorna flyger fram!
Ingenting planerat för helgen som det verkar. Men nåt ska man väl kunna hitta på. Samuel har ju träning halva Lördagen så lördagen är ju som förstörd redan. :P

Det är snart April! APril! Snart kommer sommarmånaderna med slappar kvällar :)
Komma hem och lägga sig i hammocken och njuta av alla härliga sommarljud som gräsklippare, vatten som porlar, barn som leker, vinden som blåser försiktigt och doften av underbara blommor, buskar och träd i trädgården. Längtar efter att få gå ner till stranden en ljumm sommarkväll och sätta mig och bara njuta av havetsbrus och hur vågorna slår mot stranden. Helst när solen är på väg ner. Att ta av sig skorna och bara känna vattnet omfamna mina sommarfötter. ljummet vatten. Känna den lycka som det ger mig är helt obeskrivligt. Man vet knappt om man ska skratta eller gråta av känslan. Inte nödvändigtvis tillsammans med nån annan. Det räcker att sitta själv. Men för mysighetens skull så är det härligt att vara 2. Men då ska båda få samma euforiska känsla av detta. DET sammanfogar människor. När man känner för samma saker....




Har varit och firat syrrans flicka idag :) Stora tjejen fyllde 8 år! Herregud vad tiden går. Älskar henne mer och mer för varje år som går. Jisses, undra hur mycket jag ska älska denna flicka när hon är 60 år ;) Fick massor med fika och godsaker. Så nu är man så där äckligt mätt igen :P Fast på ett bra sätt! Innand et var jag till Anki och gjorde brynen. Så snyggt när det är nygjort =)

Nu ska jag nog träna lite tror jag. *hoppas på inspiration* :)

Lyssna på låten som är så djup och underbar. Denna låt har följt mig i hela mitt liv egentligen. Inte hela men  sedan man gick i 7 an iallafall. Dyker upp då och då :)

Puss!
M

http://www.youtube.com/watch?v=NcbAibPA2yY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0