Vart tog Lördagen vägen?

Hej hopp.
Lördagen försvann spårlöst.
Söndagen är här nu.
Dags att sussa snart, ser jag fram emot. I morgon är det planeringsdag och vi ska vara hela dagen på avdelningen! Underbart, det behöver vi! Planera och strukturera. Prata lite barn inför alla samtal som komma skall. Nice med en laddar dag igen innan barnen kommer tillbaka =)

Idag har jag och Linda varit på fotbollsmatch :) Vi var ute i 4 timmar! det var nice men lite kallt. Man glömmer lätt att det fortfarande är rätt kallt när det blåser och att man måste ta på sig kläder så man inte fryser ihjäl :P
Söråker vann så dagen slutade bra. Sedan var vi till mammsen och pappsen på middag. Efter det så installerade vi min nya dator som jag köpt. Insåg att NU är det dags för i morse startade inte ens skiten. Uffa tänkte jag och blev arg för att alla mina bilder skulle försvinna. I kväll startade den en sista gång så mina bilder är räddade =)

I går var vi till södra berget för att se när Sundsvall släckte sina lampor. Endast norraberget samt kommunhuset var svart. Dåligt Sundsvall! men det var vackert trots allt däruppe...

Känner en omtumlande känsla efter denna helg. Men trots allt så är det bra med jobb vecka så man får samla kraft hos barnen igen =)

Ha det fint!
Kram
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0