Hemma igen!

Hej hopp!
Jaha, det var den semestern! Skön, ljuvlig, otroligt varm, varmt vatten, god mat, goda billiga drinkar, ljumma kvällar och massor med shopping =) Underbart!
Vi bodde på världens härligaste hotel och hade underbar underhållningspersonal där! Speciellt Rickard! Honom saknar jag redan.. Vi 4 klickade fint =) Spelade boule, nåt annat grejs, biljard och hängde lite efter showerna. 
Varje kväll 21.30 var det show på sea club och det var entertainment teamet som stod för den. Gud så bra de var! Har fortfarande kvar vissa delar på näthinnan, som MJ show , eller som Ivan och Rickard som Bon Jovi osv..underbatrt =) Efter showerna hade dom lekar/tävlingar. Typ hela havet stormar, musiktävling, karaokey osv..Eftersom det var typ samma folk där varje dag så fick man ju lite kontakt iallafall =) Slutade med att man satt med ett glas champagne i handen trots att man inte var det vinnande laget ;)  JA man vann en flaska champagne!

Stranden där nere var fantastisk! Vattnet var varmt och salt :) Samuel och Danne åkte sån där fotölj efter båt :P  jag slappade, läste 2 böcker och solade. Vilket resulterade i solexem den sista dagen. Så igår och förrgår har jag haft armarna fulla med blåsor! Uffa, ont gör det kan jag garantera er! Men nu börjar det bli bättre..

Flygresan gick kanon bra. Riktigt bra trots att jag är såååå otålig :P

Lite shopping har det blivit såklart. En väska, en kjol, en drömfångare, en födelsedagspresent till Tobbe samt en till brorsan. En flaska ouzo åt mammsen och whiskey åt pappsen =) Och eventuellt lite sprit hem till oss också ;)
Kan säga att det var en fin kontrast att komma hem. Åkte från typ 30 grader varje dag till 7 grader och regn...BLÄ! Piss väder i Sverige som vanligt. NU hoppas vi på sommarväder till veckan! Minst 25 grader så man slipper frysa :P
Att sitta på altanen i typ 24 grader på kvällarna är ju knappast nåt att vänta den närmaste tiden i Sverige..

Skickar med en låt också! Denna dansade teamet till runt poolen vid 11.30 typ! Och vi andra på balkongerna!:) Sedan på kvällarna när showen var slut och alla var så där lagomt lulliga så dansade hela publiken den med dom också =)¨Så skönt :P Kan absolut rekomendera Sun garden Sea club om ni ska till Alcudia! Hälsa isåfall Rickard från mig och säg att vi får ta turen till bergen nästa gång..=)

KOmmer bilder senare men nu måste jag tvätta!
Puss!
M

http://www.youtube.com/watch?v=4zvdE--UEyk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0