Lite grann bara...

Hej hopp!
Torsdag. Jisses vad veckorna rullar på! Innan man vet ordet av är det höst igen. Nu gäller det att njuta av vårvädret medan det spritter i kroppen! Nu jäklar ska hammocken fram, dammen fyllas och blommorna planteras! Det är ljust som bara den på kvällarna och egentligen så skulle man kunna vara uppe halva natten. Men vem orkar det? :P Förut var jag verkligen en nattmänniska. NU vet jag egentligen inte alls vad jag är för människa längre.... men en sommarmänniska är jag iallafall =)

Vi har nyss tagit en roadtrip och surrat, lyssnat på musik och kollat lite fotbollsplaner...:) Synd att de allra flesta fortfarande är typ gul/gröna. Blä. blir nog premiär på grus på Lördag. BLÄ! Så trist. Fotbollssäsongen är så kort och det gäller att hålla ordning på planerna och jobba lite med dom. Finns ju för fasen anställda för det och ändå är det skandal. Lär ju höras och synas i tidningen snart har jag en känsla av. Tur kommunen tänker hjälpa till om man inte sköter sitt uppdrag iallafall.

2 födelsedagar i helgen också! Jonas och Linda! =) Fast Linda fyller på måndag men vi firar söndag. Sedan nästa vecka är det syrran och svärfar sedan mammsen sedan far vi till Mallorca!!! =)
Känna varm sand mellan tårna
Äta god mat på en fin restaurang vid vattnet och höra vågorna samtidigt
Sola i VARM sol
Dricka goda drinkar för en billig penning
Bli brun!
Bada i saltvatten :)
Och poolvatten :P
Gå på stranden i en tunn klänning med skorna i handen medan vågorna smeker mina fötter då och då, känna dofterna och de ljumma vindarna. DET är min melodi!

Så skön!
http://www.youtube.com/watch?v=tFuw-YZaTNo&feature=relmfu

Puss!
M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0