Lite grann från idag

Hej hopp!
Torsdag igen och snart är det dags för helg igen.
I morgon är det match för Söråkers FF igen mot Svartvik. Håller tummarna att de fixar även denna match med samma bravur som förra =)

I morgon har jag dessutom tidig dag. Det behöver jag känner jag. MIn hjärta börjar ställa in sig på semesterläge sakta men säkert. Trött blir man och ofokuserad. Men sen efter semstern kommer man tillbaka och kör järnet igen! Fram till 5 veckors semester igen :P he he ibland leker livet ;) Skulle dock gärna kunna jobba nån vecka mitt i semestern för att sedan vara ledig 3 veckor igen =) Fast man ska ha sammanhängande semester för att vila upp sig riktigt tycker jag. Fast de som jobbar i sommar är ju underbara att jobba med så det ska vara för den skull då :)

Packar gör jag lite i taget. Sakta men säkert. Så vill jag ha det. Då vet jag att allt som ska med verkligen kommer med! Samuel har inte börjat än, men då åker vi ju inte i morgon heller för den delen :P

Var upp på IP nu för en stund sen för att hämta matchkläderna och sjukvårdsväskan tills matchen i morgon. Fick mig några goda skratt :P Innan vi for dit tyckte Samuel att han skulle flytta på Jonas bil som stod bakom vår bil. ha ha

Idag när jag kom hem från jobbet slängde jag ner mig i hammocken!! Underbara underbara hammock! DÄR ska jag sova, äta, dricka och njuta i sommar =) Jag låg och vilade en bra stund men sedan envisades solen att gå i moln hela tiden så det blev kallt, brrrr. Längtar till sommaren =)

Skickar med 2 bilder från eftermiddagen/kvällen =)

Puss!
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0