Mysfredag =)



Hej hopp!
Fredag, ljuvliga fredag. Var länge sedan jag njuter som jag gör ikväll av att det är fredag. Vet inte om det handlar om att min kropp och hjärna bara är väldigt trött men jag känner inte för att jobba mer på ett tag :P he he eller jo egentligen så. Men ibland tar alla möten och allt annat strul så mycket tid och energi. Känner att utbildningar och möten är bra men ibland blockerar dom min hjärna och gör mig halvgalen..Vill ju vara i barngrupp och jobba med barn jue.. men men det är ju kompetensutveckling iallafall!:)

Känner också att jag borde tagit tag i vissa saker idag, men tiden och platsen fanns inte. Får bli en annan gång. Fast egentligen är det fasen inte jag som ska/bör göra det...egentligen borde jag bara ignorera och så men det funkar inte för mig kan jag säga.

I går var jag, Samuel och Farmor Karin ute och for en sväng =) Vi åkte till Tynderö, Åstön, Ljustorp och kollade vackra ställen. Karin bjöd mig och Samuel på mat också =) Thaimat! Underbart! =) Idag efter jobbet så fick vi mat av mamma och pappa. Sedan fikade vi och jag klippte vovven lite. Efter det har jag och Samuel varit effektiv och delat ut massa info om fotbollen! Mysigt var det i regnet ;)

Nu är det dags att sussa!
Natti!
Kram
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0