Solkusten!

Hej hopp!
Tisdag som har varit som en Onsdag, frustrerande! Bättre när Tisdagen är som en Måndag :P ha ha då är vi närmare helgen direkt när vi inser att det faktiskt ÄR Tisdag =)

Hmm, ja den senaste veckan har vi ju fått haft Karin hos oss! Det har varit mysigt, roligt och inspirerande kan jag säga. Att få höra massor av hennes historier 93 år tillbaka i tiden och bara njuta av de spännande saker hon varit med om är fantastiskt! Vi har haft långa mysiga fikakvällar och ätit mat tillsammans varje dag. I går när jag jobbade sent så hade hon redan gjort mat så det var bara att sätta sig vid bordet när jag kom hem, ljuvligt! Så det blir lite tomt nu när hon åkt hem igen. Men men nästa gång åker vi till Saxnäs! =)

Annars är det operation nedladdning i min kropp verkar det som...jag börjar verkligen närma mig semestern :P På nåt sätt får man svårare att koncentrera sig och att intressera sig också. Var länge sedan jag kände att jag inte vill gå på jobbet, just nu är det så. Jag vill mysa hemma, packa i lugn och ro, njuta av hemmet och ha långa sovmorgnar, sådetså! Jag behöver semester! :)
Kan iofs ha med Samuels hosta att göra också. Ni vet den som gjort att jag blir galen på nätterna eftersom varken han eller jag kan sova riktigt..men nu verkar det lägga sig efter att han fått STARK hosmedicin! Så nu sover vi ikapp :P Denna kväll blev kort då jag slocknade på soffan efter middagen vid 18.00 och klev upp 20.00 lagomt till plastikturisterna på tv...nu har det nyss varit DHW och nu ropar sängen på mig! Ljuvligt =)

På Lördag fyller mammsen år! Och på Fredag är det match! Kanoners!
Datorn hänger med till Mallis så om det finns nåt schysst nät där så uppdaterar jag lite nån gång under semestern också förhoppningsvis. (Krav från nära och kära ;) )

Nåt som var rätt självklart idag var min bild här nedan. Det SPÖ regnade i Ljustadalen, Timrå, Sundsvall..men ser ni solkusten? Ljusfin fläck och upplysande :) ha ha klockren! BAM! :P 
 

Puss!
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0