SÅDETSÅ

Förmodligen kommer ingen av er förstå vad det är jag menar med detta

Blir så förbannat irriterad och vansinnig. Vad är det för dumheter!
Dubbelspel så det bara skriker om det, man ska inte såra människor i onödan.
Säg heller inte att det betyder mycket, Framförallt inte om man har många bollar i luften. Säg hellre NEJ eller förklara. Det kanske betyder nåt för nån annan. Nu är det nog.

Såra inte mig, inte min omgivning och gör det fasen inte genom att ljuga och ignorera.

SÅ!
Nu skiter vi i det.

Annars då?
Annars är det Onsdag som känns som Torsdag. I morgon ska jag på pedagogisk samtalsledar avslutning! Ska bli skönt att inte ha massa saker att göra utanför jobbet faktiskt. Jobb, jobb. Nog för att jag älskar mitt jobb men fritiden är också viktig!

Nu är det inte långt kvar till Mallorca :P Känns som jag sagt det länge men nu jäklar är det snart DÄR. =)
Nu är det bara att prova kläder och se vad man kan ha och inte inför sommar/semester. Måste även fixa resväskan hos mammsen och pappsen, köpa solkräm, lösa musikproblemet samt växla pengar =) Idag var der +24 och strålande sol. Alldeles lagomt för att ha det bra. Ännu viktigare att det inte är kallt på kvällarna. Dessutom hoppas man ju på att få en bränna som är ok inför sommaren :P  För att inte tala om att hinna med taxfree katalogen! Mycket att stå i ;)

Samuels farmor är här hos oss i en vecka nu! Ska vara så mysigt att få rå om henne lite innan hon åker tillbaka till Saxnäs. På Söndag är det match igen också. hemma match förhoppningsvis! Jag finns i kiosken så kom och surra lite :)

Nej nu måste jag jobba!

Skickar med underbara just nu =) han och Oscar Linnros är ljuvliga.

Puss
M

Överlägsen låt. Sommarplåga!

Om jag ger dig mina tårar men är stark när du är svag
Vill du ligga med mig då?
Om sanningen ska fram...

Om jag inte är så svartsjuk, inte håller dig så hårt
Om jag inte är så macho men försvarar dig ändå..
Vill du ligga med mig då, om sanningen ska fram?

http://www.youtube.com/watch?v=oUQpZ3-8n5c&feature=related

En tredjedel av den jag var går hem,
en är krossad, en är din.
Det här är slutet på vår film..

Underbara Oscar Linnros.. :)

Vi vann iaf busskampen :P









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0